Burtofirana jest systemem plandeki przesuwnej, wykonanym na
podwoziu Renault Master. Umożliwia szybki załadunek i rozładunek boczny.
Dodatkowo posiada sztywne boczne burty o wysokości kilkudziesięciu centymetrów dla lepszego zabezpieczenia ładunków ułożonych luzem na podłodze.
Główne cechy:
- stelaż w pełni aluminiowy z deskowaniem drewnianym
- możliwość zastosowania listwy przypodłogowej zamiast burty - obniżenie wagi
Po obu stronach zastosowane
wypinane słupki środkowe w celu łatwiejszego załadunku przewożonych materiałów.
Zastosowano System
PSM czyli punkty szybkiego montażu:
- elastyczność w sposobie mocowania ładunku (dowolne rozmieszczenie specjalnych punktów),
- praktycznie nieograniczona liczba miejsc do wpięcia punktów (każde miejsce listwy obwodowej służy do montażu)
- łatwy montaż i demontaż punktu
- duża wytrzymałość
Dla wygody kierowcy zamontowany została
kabina sypialna Twin Cab typu L - dzięki przestronności tych kabin kierowca wygodnie wyśpi się w nocy ale skorzysta także na ergonomii przestrzeni dziennej.
Wykonana w ten sposób zabudowa samochodów idealnie sprawdza się szczególnie w transporcie międzynarodowym.
Link:
Demontaż słupka środkowego w zabudowie skrzyniowej - instrukcja:
https://www.youtube.com/watch?v=uFnuzcw88-A