Renault Master - Zabudowy

Renault Master jest mocną, praktyczną, oszczędną oraz bezpieczną podstawą ułatwiającą adaptację do indywidualnych potrzeb klienta.

Ze względu na bogatą dostępność długości, można zamontować najbardziej zróżnicowane zabudowy. Podwozie wyposażone zostało w demontowaną belkę poprzeczną tylną oraz konstrukcję modułową.

Dzięki takim modyfikacjom możemy wykonywać zarówno zabudowy zewnętrzne (skrzynie otwarte, skrzynie z plandeką, chłodnie, izotermy, kontenery, wywrotki, lawety) jak i zabudowy we wnętrzach furgonów (izotermy wewnętrzne, mobilne gastronomie oraz zabudowy warsztatowe).

Dla kierowców samochodów dostawczych proponujemy szeroką ofertę kabin sypialnych które zapewniają odpowiedni odpoczynek. Istnieje możliwość montażu dodatkowego ogrzewania postojowego co dodatkowo zwiększa komfort kierowcy.

Zabudowa skrzyniowa

Zabudowy skrzyniowe to najpopularniejsze zabudowy spośród wszystkich innych rodzajów.

Możliwości konfiguracji:
  • plandeka zapinana na linkę celną lub klamry
  • burtofirana jednostronna lub dwustronna
  • regulacja wysokości zabudowy do wysokości 2500mm
  • dach przesuwny bądź aluminiowymi drzwiami
  • zabudowa superlekka bez burt
  • skrzynia z windą samozaładowczą
  • listwy przypodłogowe firany zamiast burt lub z systemem uchwytów PSM
  • Zabudowa podnoszona pneumatycznie lub manualnie

Zabudowa skrzyniowa posiada duże możliwości załadunkowe co w połączeniu z niskimi kosztami eksploatacji oraz niskim spalaniem podwozia Renault Master czynią taki samochód idealnym narzędziem do transportu międzynarodowego.

Wyposażenie dodatkowe zamawiane najczęściej to: zbiornik na wodę, skrzynkę narzędziową, ogrzewanie postojowe Webasto / Eberspäche, tylne drzwi.

Zabudowa kontenerowa

Zabudowy kontenerowe to produkt dedykowany firmom, które stawiają na dużą ładowność, oryginalny wygląd oraz funkcjonalne wnętrze. Dzięki lekkiej konstrukcji zachowana zostaje duża ładowność a pojemność może wynosić nawet do 25 m3.

Możliwości konfiguracji:
  • Kontener wykonany z plastra miodu z dachem transparentnym
  • Kontener aluminiowy klasyczny
  • Firanokontener aluminiowy
  • Firanokontener wykonany z plastra miodu
  • Kontener aluminiowy z windą samozaładowczą
Materiały z jakich budowane są nasze kontenery to:

Ściana z plastra miodu

Ściana kontenera aluminiowego

Zabudowa kontenerowa na pewno trafi w potrzeby firm transportowych, meblarskich, a także branży gastronomicznej i spożywczej.

Dzięki doskonałej zwrotności podwozia Renault Master – samochód idealnie sprawdza się zatłoczonej miejskiej przestrzeni jako samochody kurierskie, przeprowadzkowe, oraz dostawcze.

Zabudowa chłodnicza / izotermiczna

Zachowana duża ładowność pojazdu a zarazem transport towaru w regulowanej temperaturze sprawia, że jest doskonałą formą dystrybucji mrożonek, żywności, kwiatów, wędlin czy lekarstw.

Szeroki zakres temperatur sprawia, że pojazd w swym zastosowaniu jest uniwersalny i indywidualnie dostosowany do potrzeb klienta.

Możliwości konfiguracji:
  • Kontener izolowany - nie posiada agregatu
  • Kontener izolowany z możliwością założenia agregatu
  • Chłodnia / izoterma z agregatem w spojlerze
  • Chłodnia / izoterma z założonym agregatem powyżej spojlera

Nadwozia izotermiczne i chłodnicze w zależności od indywidualnych potrzeb mogą być wyposażone w: drzwi boczne, punkty mocowań PSM, złącze zasilania zewnętrznego agregatu, drążki mocujące ładunek, foliowe kurtyny w drzwiach.

W razie potrzeby na zabudowy chłodnicze i izotermiczne mogą zostać wystawione certyfikaty ATP.

Wywrotka

Dla firm remontowo-budowlanych i porządkowych najlepszym rozwiązaniem na podwoziu Renault Master będzie wywrotka, która radzi sobie idealnie w zatłoczonych miastach, gdzie nie ma możliwości wjazdu dużej ciężarówki oraz na nieutwardzonych, grząskich drogach.

Taki pojazd również idealnie sprawdzi się w dystrybucji materiałów sypkich tj. kamień, piasek lub węgiel.

Możliwości konfiguracji:
  • Wywrotka trójstronna
  • Wywrotka jednostronna
  • nadstawki podwyższające
  • plandeka zabezpieczająca przed warunkami pogodowymi a także chroniąca materiały sypkie przed pyleniem
  • kratownica aluminiowa - zabezpieczenie kabiny kierowcy
Istnieje możliwość montażu grodzi dzielącej przestrzeń ładunkową na dwie części oraz miseczkowych punktów mocowań.

Skrzynia otwarta

Skrzynia otwarta na podwoziu Renault Master z otwieranymi, funkcjonalnymi dzielonymi burtami umożliwiającymi łatwy ładunek i rozładunek to idealne rozwiązanie w branży budowlanej .

Zabudowa przystosowana jest do przewożenia towaru nie wymagającego zabezpieczenia przed złymi warunkami atmosferycznymi.

Możliwości konfiguracji:
  • klatka siatkowa
  • plandeka zakładaną na burty zapinana na gumki i haczyki
  • Punkty mocowania chowane w profilu obwodowym
  • demontowalne słupki środkowe
  • skrzynia otwarta z windą samozaładowczą


ID: 1585