Kontener aluminiowy z windą połówkową
- Specjalistyczny kontener aluminiowy na podwoziu Renault Master.
- Zabudowy kontenerowe projektowane są wedle indywidualnych potrzeb klientów z
różnych branż.
- Grubość ścian i dachu kontenera aluminiowego wynosi 30mm.
- Grubość drzwi tylnych 28 mm
- Grubość drzwi bocznych 28 mm
- Podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej
- Punkty mocowań (miseczkowe) wpuszczane w poszycie podłogi. Jedyne możliwe do zastosowania w przypadku kontenerów aluminiowych
- Drzwi boczne ze schowanymi zamkami.
- W kontenerach aluminiowych dach wykonany jest z blachy aluminiowej identycznej jak ściany boczne, ułożonego na poprzecznych profilach aluminiowych.
- Specjalne montowane listwy są istotnym elementem systemu mocowania ładunku. Umieszcza się w nich drążek blokujący, który stabilizuje przewożony ładunek. Praktyczne walory dopełniają punkty szybkiego mocowania w podłodze do zaczepienia ładunku.
- Pojazd wyposażony w windę połówkową która ma udźwig do 750 kilogramów.
- Dużą zaletą takiej połówkowej platformy jest możliwość otwarcia tylnych drzwi izotermy bez konieczności opuszczania windy, a do tego jest lżejsza od standardowej.
- Poza tym winda połówkowa potrzebuje przy rozładunku o wiele mniej miejsca, co ma spore znaczenie w typowo miejskiej dystrybucji.
Tagi:Renault Master Realizacje,
ID: 1188