Kontener aluminiowy z windą połówkową

  • Specjalistyczny kontener aluminiowy na podwoziu Renault Master.
  • Zabudowy kontenerowe projektowane są wedle indywidualnych potrzeb klientów z różnych branż.
  • Grubość ścian i dachu kontenera aluminiowego wynosi 30mm.
  • Grubość drzwi tylnych 28 mm
  • Grubość drzwi bocznych 28 mm
  • Podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej
  • Punkty mocowań (miseczkowe) wpuszczane w poszycie podłogi. Jedyne możliwe do zastosowania w przypadku kontenerów aluminiowych
  • Drzwi boczne ze schowanymi zamkami.
  • W kontenerach aluminiowych dach wykonany jest z blachy aluminiowej identycznej jak ściany boczne, ułożonego na poprzecznych profilach aluminiowych.
  • Specjalne montowane listwy są istotnym elementem systemu mocowania ładunku. Umieszcza się w nich drążek blokujący, który stabilizuje przewożony ładunek. Praktyczne walory dopełniają punkty szybkiego mocowania w podłodze do zaczepienia ładunku.
  • Pojazd wyposażony w windę połówkową która ma udźwig do 750 kilogramów.
  • Dużą zaletą takiej połówkowej platformy jest możliwość otwarcia tylnych drzwi izotermy bez konieczności opuszczania windy, a do tego jest lżejsza od standardowej.
  • Poza tym winda połówkowa potrzebuje przy rozładunku o wiele mniej miejsca, co ma spore znaczenie w typowo miejskiej dystrybucji.

Tagi:Renault Master Realizacje,


ID: 1188