Skrzynia z Twin Cab L - Opel Movano
Podwozie: L3 4332mm napęd przedni.
Zabudowa
- Rama pośrednia wykonana z aluminium.
- Burty aluminiowe boczne w dzielone w połowie długości (burta jest dzielona powyżej 3200 mm).
- Burta tylna posiada stopień wejściowy.
- Na burtach zamontowane są uszczelki gumowe.
- Profil obwodowy wykonany z anodowanych profili aluminiowych (zabezpiecznie antykorozyjne).
- Podłoga wykonana ze sklejki antypoślizgowej, dwustronnie foliowanej o grubości 15 mm.
- Nadkola osi tylnej wykonane są z tworzywa (kolor czarny)+ fartuchy przeciwbłotne.
- Zewnętrzne światła obrysowe z przodu z i z tyłu pojazdu.
- Pod burtami umieszczono boczne światła pomarańczowe.
Stelaż
- Wykonany z profili aluminiowych.
- Słupki przednie i tylne montowane na stałe natomiast słupki środkowe są demontowalne (możliwe do zamontowania jeśli zabudowa jest dłuższa 3700mm).
- Dach wykonany z profili aluminiowych łączonych stalowymi narożami.
- Rurki dachowe wykonane są z aluminium, osadzone w gumowych uchwytach.
- Na każdej ścianie zabudowy umieszczono trzy rzędy listew bocznych drewnianych. Możliwe jest wykonanie deskowania z aluminium oraz zwiększenie ilości rzędów listew.
Kabina sypialna
- Typ Twin Cab L - dwuosobowa
- Dwa kufry i dwa łóżka
- Rozkładany stolik środkowy
- Kabina na górze posiada wyjście awaryjne
Doposażenie
- Ogrzewanie postojowe Webasto
- Dodatkowy akumulator
- Poduszki powietrzne - system poziomujący auto
- Listwy przeciwrowerowe
- Zbiornik na wodę
- Skrzynka narzędziowa.
ID: 1309