Skrzynia z Twin Cab L - Opel Movano

Podwozie: L3 4332mm napęd przedni.

Zabudowa
  • Rama pośrednia wykonana z aluminium.
  • Burty aluminiowe boczne w dzielone w połowie długości (burta jest dzielona powyżej 3200 mm).
  • Burta tylna posiada stopień wejściowy.
  • Na burtach zamontowane są uszczelki gumowe.
  • Profil obwodowy wykonany z anodowanych profili aluminiowych (zabezpiecznie antykorozyjne).
  • Podłoga wykonana ze sklejki antypoślizgowej, dwustronnie foliowanej o grubości 15 mm.
  • Nadkola osi tylnej wykonane są z tworzywa (kolor czarny)+ fartuchy przeciwbłotne.
  • Zewnętrzne światła obrysowe z przodu z i z tyłu pojazdu.
  • Pod burtami umieszczono boczne światła pomarańczowe.
 
Stelaż
  • Wykonany z profili aluminiowych.
  • Słupki przednie i tylne montowane na stałe natomiast słupki środkowe są demontowalne (możliwe do zamontowania jeśli zabudowa jest dłuższa 3700mm).
  • Dach wykonany z profili aluminiowych łączonych stalowymi narożami.
  • Rurki dachowe wykonane są z aluminium, osadzone w gumowych uchwytach.
  • Na każdej ścianie zabudowy umieszczono trzy rzędy listew bocznych drewnianych. Możliwe jest wykonanie deskowania z aluminium oraz zwiększenie ilości rzędów listew.
Kabina sypialna
  • Typ Twin Cab L - dwuosobowa
  • Dwa kufry i dwa łóżka
  • Rozkładany stolik środkowy
  • Kabina na górze posiada wyjście awaryjne
Doposażenie
  • Ogrzewanie postojowe Webasto
  • Dodatkowy akumulator
  • Poduszki powietrzne - system poziomujący auto
  • Listwy przeciwrowerowe
  • Zbiornik na wodę
  • Skrzynka narzędziowa.


ID: 1309