Do chwili obecnej, w przypadku zabudów skrzyniowych z regulacją wysokości, nie było możliwości zniwelowania różnicy poziomów pomiędzy kabiną sypialną a zabudową, jeżeli została ona podwyższona. Skutkowało to zwiększeniem zużycia paliwa oraz hałasu. Proponowane rozwiązanie likwiduje przedstawioną niedogodność.
Po podniesieniu zabudowy klient jednym ruchem dżwigni umieszczonej wewnątrz kabiny sypialnej unosi spojler do góry, zakrywając powierzchnię czołową skrzyni, znajdującą się powyżej poziomu właściwej kabiny sypialnej. Skok spojlera jest zbliżony do standardowego skoku produkowanych przez nas zabudów i wynosi 210mm. Wysokość zabudowy zlicowanej z kabiną sypialną Twin Cab S oraz spojlerem regulowanym nie uległa zmianie i wynosi 1980mm. Wysokość całkowita samochodu jest niższa niż 3000mm.
W związku z tym, że do prawidłowego funkcjonowania spojlera konieczne jest miejscowe wzmocnienie kabiny sypialnej, można go stosować tylko do nowych realizacji. W istniejących już pojazdach zamontowanie regulowanego spojlera nie będzie możliwe.
Tagi:doposażenie,